Zumba

Zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, innowacyjny i bardzo dynamiczny trening, proste kroki taneczne, motywująca muzyka stwarza atmosferę dobrej zabawy.

Tabata

Trening o wysokiej intensywności, interwały z kombinacją siły i cardio, dla osiągnięcia lepszych rezultatów potwierdzonych najnowszymi badaniami. Doświadczysz nowego wymiaru fitness, pozbawionego choreografii w 100%.

Cellulit STOP

Ujędrnienie, wzmocnienie i wyrzeźbienie partii ciała, które są najbardziej narażone na powstanie cellulitu. Poprawa siły mięśniowej i wytrzymałości.

Brzuchomania

Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha, to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.

Power Ball

Intensywny trening cardio z dużą Fit Ball, połączenie treningu siłowego i stabilizacji. Duża dawka pozytywnej energii.

Shape

To skuteczny trening z wykorzystaniem przyborów: piłki, hantle, obciążenia, który ma na celu wysmuklenie ciała. Wzmacnia wszystkie partie ciała.

Trening obwodowy

Intensywny trening wzmacniający, wyzwanie dla koordynacji, równowagi, siły, stabilizacji, płynności i elastyczności, przy użyciu sprzętu dostępnego w Studio.

Power Pump

Ćwiczenia ze sztangą i obciążeniem mają niesamowity potencjał jeśli chodzi o budowanie smukłej sylwetki. Trening z wykorzystaniem tego sprzętu to krok dalej w kształtowaniu pięknego ciała.

Step & Shape

Połączenie treningu cardio na stepie i wzmacniania. Dynamiczne zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym prowadzone przy wykorzystaniu stepów oraz różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, obciążniki) w celu podniesienia efektywności ćwiczeń.

TRX

To trening z wykorzystaniem specjalnych taśm podwieszonych TRX. Trening jest skierowany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku i w każdym stopniu zaawansowania. Podczas treningu wykorzystywany jest opór własnego ciała oraz grawitacja aby jeszcze mocniej pracować nad siłą, wytrzymałością oraz elastycznością mięśni całego ciała. TRX pozwala na wykonanie ponad 300 górnych i dolnych części ciała; każde można stopniować w zależności od poziomu sprawności, wielkość oporu można dostosować poprzez przemieszczanie ciężaru ciała ćwiczącego. Zajęcia kształtują zarówno równowagę jak i zapobiegają urazom podczas uprawiania sportu.