OneWay STUDIO Fitness | Najlepsze treningi – kierunek jest tylko jeden!
7326
home,page,page-id-7326,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,ajax_updown,page_not_loaded,smooth_scroll,,wpb-js-composer js-comp-ver-3.6.12,vc_responsive
 
--
AKTUALNOSCI
grafik
GRAFIK
CENTRUM
centrum

Regularne ćwiczenie rozwinie równowagę, wytrzymałość i elastyczność. Ciało odzyska sprężystość, poprawi się sylwetka, figura stanie się smukła. Będziecie mniej zestresowani, a tym samym będziecie mieć więcej energii. Podczas ćwiczeń nie wykonujemy gwałtownych ruchów i podskoków – jest to metoda doskonała dla osób w każdym wieku odczuwających bóle stawów i kręgosłupa spowodowanych: wadami postawy, urazami, przykurczami mięśniowymi czy otyłością. Trudno o bardziej wszechstronny i bezpieczny trening. Pokochały go znane gwiazdy, takie jak Madonna i miliony kobiet na całym świecie.
  • Czas trwania: treningi indywidualne i grupowe trwają 55 minut

 

  • Nowi klienci chcący uczęszczać na treningi do Studia umawiają się na 1 lekcję indywidualną, po której mogą dołączyć do grupy lub kontynuować treningi indywidualne. Na pierwsze zajęcia można się zapisać telefonicznie lub osobiście w godzinach pracy Studia.
  • Pierwsza sesja treningu personalnego składa się z części wstępnej oraz treningu. Część wstępna obejmuje analizę postawy podczas której zostają określone wskazania do ćwiczeń po czym następuje cześć praktyczna treningu personalnego.
  • Strój: na zajęcia prosimy przychodzić w wygodnym stroju. Obuwie sportowe jest niepotrzebne, ponieważ ćwiczymy na boso, ewentualnie w skarpetkach najlepiej antypoślizgowych.
  • Punktualność i telefony: Na zajęcia prosimy się nie spóźniać a w trakcie ich trwania o wyłączenie lub wyciszenie telefonów komórkowych,
ONAS
o nas
OFERTA
Treningi Pilates
System ćwiczeń, który stworzył Joseph Pilates w celu wzmocnienia mięśni, zwiększenia ich elastyczności i poprawy ogólnej kondycji. Wykonywane na macie lub z użyciem sprzętu: fit balls, easy balls, ovo balls, heavy balls, rollers, magic circle, chiballster, flow tonic, taśmy. Pilates, to ćwiczenia angażujące mięśnie całego ciała, dostosowane do potrzeb i możliwości zaróno sportowców jak i osób po urazach.
body
Korzyści jakie daje regularny, systematyczny trening Pilates:
    • Kształtuje prawidłową postawę ciała
    • Wysmukla sylwetkę
    • Rzeźbi ciało
    • Wzmacnia mięśnie
    • Wydłuża kręgosłup
    • Przeciwdziała osteoporozie
    • Równoważy siłę mięśni po obu stronach ciała
    • Zmniejsza niepotrzebne napięcia mięśni
    • Zwiększa elastyczność ciała
    • Poprawia stabilność i mobilność kręgosłupa
    • Zwiększa świadomość własnego ciała
    • Kształtuje prawidłowy oddech
    • Poprawia koordynację ruchową i równowagę
    • Zapobiega urazom i kontuzjom

Pilates Mat 1 – Jeżeli rozpoczynasz przygodę z Pilatesem, te zajęcia są stworzone z myślą o Tobie!* W Mat 1 poznasz zasady metody Pilates : prawidłowa postawa, oddech, koncentracja, precyzja, poprawne ustawienie ciała w poszczególnych ćwiczeniach. Przygotujesz swoje ciało na następne wyzwania.Jeżeli masz dłuższą przerwę w praktykowaniu Pilates, rozpocznij od Mat 1.*
Pilates Mat 2 – jeśli znasz zasady i regularnie uczestniczysz w sesjach wybierz Mat 2. Zapraszamy osoby na każdym poziomie, gdyż ćwiczenia są dostosowane do możliwości ćwiczących.* Pilates Ball & Roll – trening na każdym poziomie zaawansowania z użyciem sprzętu : piłek różnej wielkości, rollerów, magic circle, taśm. Dzięki przyrządom, Twój trening wchodzi na nowy wymiar efektywności.* Pilates z brzuszkiem – Zapraszamy na zajęcia 1 lub 2 razy w tygodniu. Zaczynamy już od 3 miesiąca ciąży ( nie później niż do 5 miesiąca) dla kobiet, które uprzednio nie ćwiczyły Pilates. Zajęcia trwają 40 minut. Prawidłowo dobrany trening pozwala osłabić bądź uniknąć nasilających się dolegliwości tj. bóle pleców, skurczy nóg, itp. Po urodzeniu proponujemy program POWRÓT DO FORMY.* Pilates po urodzeniu dziecka – program trwa do 6 miesięcy od porodu. Przewidujemy dodatkowy rabat dla Pań, które wyrażą chęć dalszego kontynuowania zajęć po porodzie.

* Pilates senior – To zajęcia skierowane do osób starszych, które dzięki odpowiednio dobranym ćwiczeniom utrzymają organizm w dobrym zdrowiu i samopoczuciu. Program wpływa na spowolnienie procesów starzenia.

* Poranek z Pilates – poranne zajęcia Pilates o umiarkowanej intensywności – ćwiczenia wzmacniające i energetyczne – na dobry początek dnia. Podczas tych ćwiczeń używamy różnych przyrządów.

Zdrowy kręgosłup

Zajęcia specjalistyczne, mające charakter zarówno profilaktyczny jak i terapeutyczny, przeznaczone dla każdego, komu doskwierają bóle kręgosłupa, będące wynikiem przeciążeń, urazów bądź posiadanych chorób (dyskopatia, skolioza itp.). Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, jak również równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Ćwiczenia na bazie Pilates wzmacniają głębokie partie mięśniowe. Pomagają wyrobić prawidłową postawę, zmniejszają skutki przeciążeń narządu ruchu, a także poprawiają stabilizację kręgosłupa.
Stretching
Zestaw ćwiczeń rozciągająco – relaksujących ukierunkowany na poprawę elastyczności mięśni oraz usunięcie napięć. Rozciąganie całego ciała, rozluźnienie i uelastycznianie wszystkich mięśni, zwiększenie ruchomości w naszych stawach – to główne walory tych zajęć. Przyjdź, rozluźnij się i zlikwiduj efekty stresu każdego dnia. Kojące dźwięki spokojnej muzyki i cierpliwość prowadzącego instruktora, który dokładnie wytłumaczy każde ćwiczenie, sprawią, że znakomicie zrelaksujesz swe ciało i umysł. Zajęcia absolutnie dla wszystkich jako uzupełnienie codziennej aktywności.
Mental Body
To nowoczesna forma treningu, która łączy w sobie elementy ćwiczeń aerobowych, Pilatesa , jogi, i tańca klasycznego. Trening ten doskonale rzeźbi mięśnie, wysmukla sylwetkę oraz przywraca równowagę fizyczną i psychiczną. Kontrolowany przez umysł ruch uwalnia mięśnie od napięcia i stresu.
Body Art
Jest wszechstronną i precyzyjnie opracowaną metodą treningu. Umożliwia praktykę każdemu, prowadząc go do wewnętrznej i zewnętrznej harmonii. Głównym celem treningu body ART jest zapewnienie poprawnego działania całego organizmu poprzez funkcjonalny trening siły i stabilizacji układu ruchu. Body Art łączy w sobie elementy jogi, stretchingu, fizjoterapii, japońskiego DO IN, własnych pozycji oraz technik oddechu poprzez współdziałanie treningu i relaksacji. BodyART to fantastyczny, prozdrowotny trening wzmacniający i modelujący sylwetkę oraz znacznie poprawiający elastyczność ciała, będący jednocześnie ukojeniem dla poddanego ciągłemu stresowi umysłu.
Joga
Zbiór pozycji (asan), ćwiczeń, ruchów i technik oddechowych. Ćwiczenia wzmacniające i rozciągające, które podnoszą sprawność fizyczną, poprawiają krążenie i zwiększają przestrzeń w stawach, przywracając prawidłowy przepływ energii przez ciało (co prowadzi do zdrowia i dobrego samopoczucia). Systematyczne ćwiczenia poprawiają odporność, a nasze ciało staje się odprężone i dotlenione.
DeepWork
Jest to nowa forma treningu funkcjonalnego, bazującego na koncepcji Yin i Yang.
DeepWORK łączy w sobie program bodyART i IRON SYSTEM. To atletyczny, prosty, męczący, niepowtarzalny i zupełnie inny trening wyróżniający się na tle innych, zbudowany wg pięciu elementów. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy stworzony przez Roberta Steinbachera, w którym brak sprzętu. Zaprojektowano go tak, aby zawsze łączył w sobie napięcie i rozluźnienie mięśni oraz ćwiczenia oddechowe.
fitness
Zumba
Zainspirowane latynoskimi rytmami połączenie tańca i aerobiku, innowacyjny i bardzo dynamiczny trening, proste kroki taneczne, motywująca muzyka stwarza atmosferę dobrej zabawy.
Cellulit STOP
Ujędrnienie, wzmocnienie i wyrzeźbienie partii ciała, które są najbardziej narażone na powstanie cellulitu. Poprawa siły mięśniowej i wytrzymałości.
TRX
To trening z wykorzystaniem specjalnych taśm podwieszonych TRX. Trening jest skierowany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn w każdym wieku i w każdym stopniu zaawansowania. Podczas treningu wykorzystywany jest opór własnego ciała oraz grawitacja aby jeszcze mocniej pracować nad siłą, wytrzymałością oraz elastycznością mięśni całego ciała. TRX pozwala na wykonanie ponad 300 ćwiczeń górnych i dolnych części ciała; każde można stopniować w zależności od poziomu sprawności, wielkość oporu można dostosować poprzez przemieszczanie ciężaru ciała ćwiczącego. Zajęcia kształtują zarówno równowagę jak i zapobiegają urazom podczas uprawiania sportu.
Tabata
Trening o wysokiej intensywności , interwały z kombinacją siły i cardio, dla osiągnięcia lepszych rezultatów potwierdzonych najnowszymi badaniami. Doświadczysz nowego wymiaru fitness, pozbawionego choreografii w 100 %.
POWER PUMP
Ćwiczenia ze sztangą i obciążeniem mają niesamowity potencjał jeśli chodzi o budowanie smukłej sylwetki. Trening z wykorzystaniem tego sprzętu to krok dalej w kształtowaniu pięknego ciała.
SHAPE
To skuteczny trening z wykorzystaniem przyborów: piłki, hantle, obciążenia, który ma na celu wysmuklenie ciała. Wzmacnia wszystkie partie ciała.
Brzuchomania
Zajęcia ukierunkowane na wzmacnianie i wyszczuplanie mięśni brzucha, to gwarancja sukcesu w walce o płaski brzuch.
Power Ball
intensywny trening cardio z dużą piłką Fit Ball, połączenie treningu siłowego i stabilizacji. Duża dawka pozytywnej energii.
Trening Obwodowy
Intensywny trening wzmacniający, wyzwanie dla koordynacji, równowagi, siły, stabilizacji, płynności i elastyczności, przy użyciu sprzętu dostępnego w Studio.
STEP & SHAPE
Połączenie treningu cardio na stepie i wzmacniania. Dynamiczne zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym prowadzone przy wykorzystaniu stepów oraz różnorodnych przyborów (ciężarki, gumy, obciążniki) w celu podniesienia efektywności ćwiczeń.
Indoor Cycling
To forma grupowych zajęć: dynamiczna jazda na specjalnym rowerze Tomahawk pod kierunkiem wyszkolonego instruktora, przy odpowiedniej muzyce, która dyktuje tempo i ułatwia wykonywanie specjalnych technik, zwanych pozycjami. Jej efektem jest lepsze zdrowie, lepsze samopoczucie i piękniejszy wygląd. Podczas treningu ograniczone są obciążenia stawów, a kręgosłup chroniony jest przed mikro wstrząsami. Dodatkowo IC pozwala oczywiście spalać mnóstwo kalorii.
indor
Korzyści wynikające z treningów Indoor Cycling

  • spalanie tkanki tłuszczowej
  • zwiększenie wydolności fizycznej
  • polepszenie kondycji
  • zwiększenie wydolności układu krążenia
  • zwiększenie wydolności układu oddechowego
  • wzmocnienie układu kostnego
  • zapobieganie osteoporozie
  • zapobieganie chorobie wieńcowej i nadciśnieniowej
Indoor Cycling LIGHT
Jeżeli do tej pory nie uczestniczyłeś w treningu na rowerze stacjonarnym, te zajęcia są dla Ciebie. Trening dla początkujących, którzy dopiero rozpoczynają swą przygodę z Indoor Cycling, o niewielkiej intensywności.
Indoor Cycling Interwał
Trening dla średniozaawansowanych osób.
Indoor Cycling Interwał
Zajęcia o wysokiej intensywności , przeznaczone dla osób o bardzo dobrej kondycji siłowo- wytrzymałościowej.
trening
Trening indywidualny
To trening personalny dla 1 – 3 osób pod okiem doświadczonego specjalisty, który pomoże uzyskać oczekiwane efekty.
Trening obejmuje:
  • rozmowę, z wyznaczeniem konkretnych celów
  • analizę składu ciała
  • ułożenie treningu bezpośrednio pod budowę ciała
  • trening
  • Korzyści :
  • większa uwaga instruktora niż na treningu grupowym
  • indywidualny i zróżnicowany program treningowy
  • grafik treningów dostosowany do potrzeb uczestników
  • KADRA
    Gabrysia Piegza
    aneta3
    olga ochelska2
    marlena zajac
    magdalena niemczyk
    magdalena potocka
    piotr potocki
    maryla
    katarzyna slysz
    monika konieczna
    magdalena zolyniak
    ilona pasieko
    dominik domagala
    eliza szczurek
    agnieszka oczkowska
    KONTAKT

  • Adres: ul. 29 Listopada 30 (Podwale)
    32-500 Chrzanów
  • Godziny:
    pon. – piąt.:
    08:00 – 11:00
    15:00 – 21:30
    sob.:
    08:00 – 11:00

    Numer Tel: 537-00-16-16
    GALERIA